luni, 14 februarie 2011

Zmeură și ciocolată

Iaca am meșterit duminică dimineață un desert care pare tare păcătos și decadent, deși în realitate este cât se poate de sănătos.

Ingrediente:

3 banane mici
300 grame zmeură
2 linguri cacao

Zmeura am scos-o din congelator sâmbătă și am lăsat-o în frigider, iar duminică era numai bună. A propos, congelarea fructelor și a legumelor este cea mai bună metodă de conservare a lor, păstrează intacte mare parte din substanțele nutritive.

Revenind la desert, se amestecă bananele și zmeura în blender, iar ulterior se adaugă cele două linguri de cacao.

Rezultatul este o cremă ușoară și cumva aerată, cu un gust interesant, în același timp și acrișor, și dulceag, și ciocolatesc. Se poate adăuga și o lingură de miere, după gust, dar mi s-a părut că mai mult ar strica, ar lua acel chelcășoz special, ceea ce mi s-a confirmat ulterior.

După câteva ore la frigider se întărește si devine yum-yum. Bon appetit :)

2 comentarii: