vineri, 4 februarie 2011

TVR Hunedoara - mea culpa

Așa arăta postarea inițială:

Tocmai mi s-a relatat, pe surse care au ales sa-si pastreze anonimatul, dar sunt foarte credibile, cum a decurs o emisiune la o antena, nu stiu daca 1 sau 3, cu doamna Stoicescu in calitate de moderator si domnul Sassu in calitate de invitat (lotusica nu se mai uita la televizor, asa ca nu a putut verifica situatia ex proprii sensibus).

Noa, se pare ca doamna Stoicescu, grijulie cu banul public si interesul nostru, al tuturor, tinut cu drag la inima, ii freca ridichea domnului Sassu ca de ce ne trebuie noua TVR Hunedoara, de ce platim noi toti pentru asa ceva. Prins cu ocaua mica, domnul Sassu a incercat sa se fofileze, a pretins ca nici nu exista un TVR Hunedoara, ca avem TVR Mures sau Timisoara, dar nu si Hunedoara. Dar nu i-a mers cu doamna Stoicescu, aceasta aducand dovada incontestabila: exista TVR Hunedoara deoarece a vazut ea cu ochii ei. Poate explica domnul Sassu de ce avem TVR HD? Da, domnul Sassu a putut, dand dovada de o insolenta incalificabila a pretins ca TVR HD ar insemna high definition, incercand sa dezorienteze brava jurnalista in temerarul ei demers.

Ulterior, o altă sursă, la fel de demnă de încredere, dar cu o ținere de minte mai bună, mi-a atras atenția că, într-adevăr, scena a avut loc, dar nu cu doamna Stoicescu în rolul principal, ci cu doamna Raluca Turcan. Și nu la o emisiune televizată, ci în Parlament. Cam ca în bancul cu întrebarea la Radio Erevan ”E adevărat că s-a câștigat la loto o mașină marca Volga în Leningrad?” Da, e adevărat, dar nu în Leningrad, ci în Moscova. Și nu era o mașină marca Volga, ci o bicicletă. Și nu a fost câștigată la loto, ci a fost furată.

Revenind la oile noastre, am hotărât s-o las baltă cu sursele și am căutat în presa vremii, găsind o gălăgie de articole din care rezultă că, într-adevăr, Raluca Turcan este personagiul căutat, ca urmare presa nefiind prea blândă cu ea.

În concluzie, un lotusică foarte spăşit își cere scuze.

4 comentarii:

  1. Sa stii ca eu am auzit aceeasi poveste, pe vremea cind Sassu era PDG la TVR. Protagonista nu era mlle. Stoicescu ci Raluca Turcan, sefa comisiei de cultura de la camera (deputatilor). Fiind dusman politic, l-a interpelat pentru praduirea banilor publici, prin crearea TVR HD (Hunedoara). Raspunsul a fost cel citat de matale si, la vremea respectiva, doamna in cestiune a fost ironizata din plin de o anumita parte a presei.

    RăspundețiȘtergere
  2. I stand corrected, sursa mea a declarat ca a citit povestea si e posibil sa fi incurcat personagiul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. asta voiam să zic şi eu. dincolo de faptul că n-aş crede în ruptul capului că Sandra Stoicescu ar putea comite aşa o enormitate, şi eu am auzit poanta asta acu vreun an cu un deputat din Comisia de Cultură în rolul idiotului (nici pe Raluca Turcan n-o văd în rolul ăsta, dar în Comisie sunt câteva exemplare care nici n-ar clipi când ar rosti tâmpenia). oricum, anecdota primează.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba da, Raluca Turcan a jucat rolul idiotului, cum ai avut drăgălășenia să o numești :))
    http://www.cotidianul.ro/116537-Raluca-Turcan-confunda-High-Definition-cu-Hunedoara, http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Raluca_Turcan_a_gafat-_a_confundat_High-Definition_cu_Hunedoara_0_275972547.html

    RăspundețiȘtergere