sâmbătă, 26 februarie 2011

Ninge ca-n povesti

Azi-dimineata cand m-am uitat pe geam am vazut cum ningea molcom, linistit, ca-n povesti. Peste un interval de timp t am ajuns afara si am vazut ca ningea la fel de molcom, linistit, ca-n povesti.

Ma rog, in povesti de regula se omite sa ti se spuna si cat de frig e. Si chiar daca n-ar fi, eu tot m-am saturat de povestea asta pana-n gat. Frate, nu se mai termina odata iarna asta? Ca din poveste se transforma in gluma proasta...

In alta ordine de idei, am trecut azi pe la targul de handmade de martisor, dar era atat de frig, chiar pe sub gluga, incat n-am vazut nimic in afara standului Andreei. Care stand era plin de lucruri dragalase, multicolore, si tare as fi vrut sa-i fac o poza, dar, dupa cum spuneam, era frigu' dracu', nu prea imi venea sa imi scot degetele de la caldura si sa fac poze. Las' ca astept sa puna Andreea poze, poate nu se supara daca-i fur una.

Pies: intotdeauna m-am intrebat cum ma-sa vedea Darth Sidious prin gluga. Adica za force za force, da' totusi. Io printr-un miracol n-am luat un stalp sau ceva in brate:))

2 comentarii:

  1. Lotusica draga, te anunt ca eu am extremitatile degerate cam la propriu - adica la cateva ore de la dezghetare ma dor destul de tare, asa ca nici eu nu m-am invrednicit cu poze.

    Or sa vine ele si targurile de vreme frumoase si-atunci va bombardez cu poze :P

    Multam de vizita si la zile fara gluga :P

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau, draguta, sper ca e mai bine azi. a iesit si soarele...:)

    RăspundețiȘtergere