luni, 24 ianuarie 2011

Touched

Prima oară când am primit un telefon de la un prieten care mi-a spus că a citit postarea despre tărâmul vrăjit subteran și că a considerat că e o provocare să găsească blestemăția cartonată nu mi-a venit să cred și am fost și tare impresionată.

Pe urmă, când am mai primit asemenea telefoane mi s-a părut și mai greu de crezut și am fost și mai impresionată. Mă rog, nu știu dacă impresionată e cuvântul potrivit, emoționată e prea lacrimogen?

Și, dacă asta nu era de ajuns, lotusică iz olmăust feimăs. Mă rog, mai mult olmăust decât feimăs, da orișicât. Mai precis, un blog de carte, carte.ubix.ro pe numele lui, a pescuit începutul postării cu editura Humanitas, trimițând pentru continuare chiar la rezidența lu lotusică.

Acuma, eu știu că lucrurile astea se fac tot timpul și nu-s mare lucru, dar lotusică n-a fost niciodată băgat așa în seamă, așa că i-a cam crescut pipota. Vă rog, nu-i spuneți că nu prea are motive, nu vrea să audă asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu