duminică, 23 mai 2010

De duminica

M-am trezit azi dimneata cu un sentiment de furie fantastica fara nici un motiv, sau mai bine spus din o mie si unu motive, care imi dadea o senzatie de insatisfactie pe care o vedeam ca o palalaie rosu-inchis cum se intindea peste tot restul gandurilor care-mi treceau prin cap si, drept urmare, nimic nu-mi mai convenea. Mi se pare tare curios cum o simpla senzatie poate capata o atat de mare putere asupra noastra, intunecand tot restul si facandu-ne sa facem diverse lucruri pe care altfel nici prin cap nu ne-ar trece sa le facem.

In alta ordine de idei, ascultam azi cantecul Beatlesilor cu ,,it's been a hard day's night/and i've been working like a dog" si de-atunci ma tot intreb: cat de grea e munca unui caine? Oare ziua lor de lucru dureaza peste 8 ore? Si, daca da, n-au un sindicat care sa protesteze si, eventual, sa organizeze o greva?

5 comentarii:

  1. si eu ma trezesc uneori asa si nu inteleg de ce. de obicei calculez cat mai e pana la acea perioada a lunii :), dar nu e intotdeauna cazul. cred ca trece cu un smoothie de-ala de spanac ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai noa, si daca totusi calculul spune ca e cazul, te-ajuta cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu, mai curand imi ofera scuza de prezentat apropiatilor :). si un moment de reflexie asupra conditiei femeii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am trezit si eu zilele trecute gandindu-ma oare cat munceste de fapt un caine? Stie macar ca munceste?

    RăspundețiȘtergere
  5. ma gandesc la saint bernardul ala din desene animate care aducea oamenilor pe munte butelcuta de rom ca sa-i salveze. parea foarte patruns de propria importanta, asa ca sigur stia ca munceste.

    RăspundețiȘtergere